16 September 2016

AJATUKSIA

2016-09-14 05.57.41 1
2016-09-16 04.59.21 12016-09-14 02.23.06 1
Olen törmännyt seuraaviin ilmiöihin ja ajatuksiin viikon aikana:

Olen unohtanut avaimeni kaksi kertaa kouluun lähtiessäni. Olen asunut omillani jo yli vuoden, enkä ole niitä kertaakaan unohtanut, ja nyt se on tapahtunut kaksi kertaa. Mikä tragedia.
Juon nykyään päivän aikana enemmän vettä, kun vesipullo on mukana koulussa.
En oikein osaa olla hiukset auki ilman hattua. Olen tässä tyypillisessä välivaiheessa kuontaloni kanssa: puolipitkä helvetti. En tykkää.
Kirjallisuuden kurssien lukemismäärä (olipa kummallisen kuuloinen termi) alkaa pikkuhiljaa ahdistaa.
Sydämeni särkyy ja sulaa ja ties mitä, kun lähes joka aamu kouluun käppäillessäni vastaan kävelee päiväkodin vaahtosammuttimia huomioliiveissään. Emmää kestä.
Jo kuukausi sitten pyykätty pussilakana roikkuu vieläkin ovessa "kuivumassa". Nyt järkytyin hieman itsekin kun kirjoitin tämän, heh.
Perjantai on ottanut paikkansa (taas) lempparipäivänäni.
Olen aivan hulluna syksyyn ja sen väreihin. Tuntuu kuin olisin vasta nyt herännyt tämän vuodenajan ihanuuteen! Mitä minä olen siinä kesässä ja älyttömässä helteessä oikein nähnyt...
Olen innoissani Runoklubi 6:n paluusta! Joko uskaltaisin lausua jotain?
Söin ruokalassa ensimmäisen näkkärini sitten abivuoden ja se oli kuin olikin kunnon fläshpäkki lukioajoille.
Meinaan nukahtaa joillekin luennoille ja se pistääkin miettimään: "Mitä helvettiä minä täällä teen, kun tämä on tällaista jo nyt?? En ansaitse paikkaani täällä yhy yhy".
Samankaltaisen hetken koin kirjallisuuden luennolla, kun kirjoitin paperille kurssisisällön sijaan kurssisältö. #suomi
Eilen huomasin kauhukseni kirjoittaneeni päiväkirjaa viimeksi toukokuussa?? Shokissa kirjoitin ylös kesäni (harvat) sekä viimeaikaiset tapahtumat ja pyysin päiväkirjaltani anteeksi.
Koti on paras paikka, oikeasti. KOTIKOTIKOTIKOTIKOTIKOTIKOTIKOTI.
En uskalla vieläkään nukkua aamuisin pidempään, vaan herään orjallisesti 2-3 tuntia ennen kouluun lähtemistä. Milloin koittaa aika, kun en jaksa enää panostaa ulkonäkööni ja herään puoli tuntia ennen luentoa?
En osta enää ikinä Nivean silmämeikinpoistoainetta....
... josta päästäänkin seuraavaan traumaattiseen tapahtumaan, kun räpelsin eräänä aamuna rajauksia siihen yhteen ja samaan silmään puolen tunnin ajan!
2016-09-16 04.59.21 22016-09-12 03.02.32 1
Tämmöisiä ajatuksia pyöri päässäni tällä kertaa!

No comments:

Post a Comment