16 August 2016

MOKKAHAPSUTAKKI

IMG_0080IMG_9979IMG_0041
Mä olen niin valmis syksyyn! (ja kamera on muuten taas käytössäni) Olen aina pitänyt itseäni enemmän kesäihmisenä, mutta alan pikkuhiljaa taipua syksyn puoleen. Tänä kesänä en oikein osannut pukeutua (voih mikä ongelma), mutta tarkoitan nyt sitä, kun usein ajattelee pukeutuvansa kesällä ihanan monipuolisesti ja kivasti, niin nyt käytin lähes koko kesän yhtä samaa toppia ja kahtia eri farkkuja tai maksihametta, että se siitä sitten. Syksy onkin mukavaa kohdata uudella hapsutakilla, josta olinkin ehtinyt haaveilla jo iät ja ajat. Pienimuotoinen sotahuuto putkahti suusta, kun näin jonkun myyvän takkia fb-kirppiksellä viidellä eurolla - onneksi olin ensimmäinen varaaja, hah!

Takki on mitä todennäköisimmin kokoa L, eli todella reilu minulle. Myöskään malli ei ole minun kropalle se kaikista imartelevin: takin takahelma on kuvissa sullottuna housujen vyön alle (onneksi hapsut peittävät näyn). Todellisuudessahan se on turhankin pitkä, joten pitänee leikellä tai jotenkin yrittää tuunata se lyhyemmäksi, en haluaisi sitä ruveta joka kerta sullomaan piiloon. Hyvä puoli takin väljyydessä on tietenkin tila, eli kylmällä säällä alle saa sullottua ties mitä paitaa ja rättiä.

Kauhtana on tällä hetkellä ehdoton lempparitakkini! Kuka muu odottaa syksyä jo innolla?

3 comments: