26 November 2015

E L E G A N T

IMG_5707IMG_5715
Viime viikolla keskustassa käydessämme mukaan lähti suoristusrauta. Tähän väliin voisin taas kertoa pienen muiston yläasteelta. Olen suoristusrautaa käyttänyt aktiivisesti viimeksi 7. luokalla. Mulla oli blondatut hiukset ja latvoista paistoi aavistuksen vanha punainen väri läpi, ai että... Emo- ja scene-tyyli oli silloin kova juttu ja tukka piti tupeerata jäätäväksi lakkamöyhöksi ja latvat suoristaa. Mulla oli myös jostain Käherrystarvikkeesta ostetut järkyttävät punaiset klipsilisäkehiukset, huikeat kaksi kappaletta. Olin mielestäni niin cool! Muistan kun odotin 7. luokan luokkakuvausta innolla, suoristin hiukset ja laitoin lisäkkeet, ajoin kosteassa syyssäässä pyörällä kouluun, ja kappas, ei ollut suorista hiuksista enää tietoakaan! Paitsi toki ne lisäkkeet, jotka näytti typeriltä suorina liruina kiharoiden keskellä. Silloin harmitti. Sen pituinen se.

Asiaan. Uskon, että lyhyitä hiuksiani on helpompi muotoilla kuin niitä pitkiä ja kuivia, jotka tuskin olisivat enää edes kihartuneet. Nyt sain raudalla tämmöiset aikaan! Tynkään otsikseen ei ihan tehonnut, pitäisi malttaa kasvatella sitä, että sitä saisi sitten kiharrettua vähän. Latvat kyllä onnistui hyvin, näytän jopa ihan elegantilta. Hiukseni onneksi taipuvat jo ihan luonnostaan hieman sisäänpäin. Olen kuin Hanna 2v! (2-vuotis kuvassani hiukseni siis ovat suunnilleen tämän pituiset ja kihartui sisäänpäin, taisi otsiskin olla). Tykkään polkastani entistä enemmän!

Ps. Vaikken lumen tuloa sen kummemmin odottanutkaan, niin harmittaa silti, että valkoinen maa suli pois. Se siitä valoisuudesta.

6 comments:

  1. siis... aivan ihana, sinä ja hiukset ♥ mäkin yritän aina aamuisin hiukset tolleen muotoilla, mutta ehtii mennä ehkä tunti ja kaikki hiukset on niskasta taipunu takaisin päinvastaseen suuntaan. ei oo mitenkään nätti enää siinä vaiheessa, kun edessä on latvat sisäänpäin ja takana ulospäin... :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon <3 no joo on munkin hiuksilla aika kova tahto, että oli ne iltaan mennessä jo aika lässähtäneet :-D

      Delete
  2. Mulla oli ykkösluokalla kans ihan samanlainen polkka etuhiuksilla, mutta mun latvat eivät kääntyneet sisäänpäin vaan molemmat sojotti oikealle. Tosi nättiä :D

    ReplyDelete