19 August 2015

Sitä sun tätä #2

kuvia luurista23
2/3 kirjastosta varatuista kirjoista olen saanut käsiini. Tajusin kuitenkin myöhemmin, ettei tuon "Mikä meitä liikuttaa" -kirjan varaaminen ja lainaaminen ollutkaan tässä tilanteessa kovin fiksua, koska eräpäivä on jo 9.9., lisäksi sen haluaa myös joku muu, eli en voi lainata sitä uudestaan ja kaiken kukkuraksi tarvitsisin sitä vasta toisella psykan kurssilla, mikä ei ole ajankohtainen varmaan reiluun kuukauteen, ehkä jopa kahteen (riippuu miten jaksan saati OSAAN aikatauluttaa opiskelun) joten ei ollut taas fiksu veto yhtään! Perhana.. // Parin viikon takaiset extempore iltapuistoilut. // kollaasintäydennyskuva #6 // Anttilassa oli alennuksessa semmoset ihmeelliset vohvelintekoläpyskämuotit, en taaskaan tiedä oikeaa termiä, mutta kuitenkin siis semmoiset muotit, joihin laitetaan vohvelitaikina, jonka jälkeen ne laitetaan uuniin. Kuvassa havainnollistava lopputulos. Oli tosi hyvää jäätelön kanssa, vaikka kanamuna vähän maistuikin läpi kun sitä tuli laitettua enemmän kuin olisi ehkä kannattanut.
kuvia luurista24
Petterin porukat toivat about kuukausi sitten tuliaisina toffeekermalikööriä. Voi että se on hyvää maitoon sekoitettuna. // Helppoo nam. // Perjantaina olin seuraamassa oikein paikan päällä Petterin työskentelyä. Hän siis todennäköisesti tatuoi vielä kerran?? itseensä ja sitten hän saakin jo leimailla muita, minä olen seuraavana jonossa hihi. // Pitsaperjantai ja erittäin epäilyttävän näköinen pitsa. Oli hyvää joka tapauksessa.
kuvia luurista25
Kirjoitin kalenteriin, että aloita lukeminen torstaina. No en aloittanut. Aloitin lauantaina ja luin reilussa 2½ tunnissa huikeat 25 sivua ja kirjoitin neljä sivua. Mä en välillä itsekkään oikein tiedä, että onko mun opiskelutaktiikka ihan hanurista vai mistä, mutta oon ihan hemmetin hidas! Kaiken lisäksi mun kärsivällisyys ei riitä siihen, että lukisin alueen/kappaleen huolella läpi ja sen jälkeen lukisin uudestaan ja kirjoittaisin samalla muistiinpanoja. Oon huono opiskelija. Saas nähä mitä tästäkin tulee... Olis paljon helpompaa opiskella, jos olisi asetettu jotkut päivämäärät milloin tehtävät pitää palauttaa jne. Toki joillekin kursseille on tentit, mutta silti. // Huonolaatuista pimeyttä. Alkukesän valoisien öiden ihmettelyn vastapainoksi ihmettelen miten pimeää on kello 23 jälkeen, kun käppäilin baarista kotia. // Tuntuu, että me herkutellaan koko ajan tai muuten vaan mätetään jotain menemään, kun vähän väliä tulee jommalle kummalle idea, että "tehdäänkö tänään lettuja/vohveleita?" "Mä teen nyt juusotkakun" tai jotain muuta vastaavaa. Mutta joo, lettuja banaanin ja jätskin kera, vaihteeksi. Oli hyvää, sitä en voi kieltää. Tänään saadaan kuulemma korvapuusteja..... Kohta ollaan jossain Rakas, sinusta on tullut pullukka! -ohjelmassa. Heh, no ei ehkä oikeesti, molemmat ollaan vaan laihduttu muuton jälkeen :-D // Pikkukaktuksia!
kuvia luurista26
Taas kerran puistoilua Lutakossa (/satamassa, miten nyt jokainen määrittelee, mulle Lutakko ja satama menee melkeinpä samana asiana), tällä kertaa eilen. Jotenkin tyypillistä, että kun alkaa koulut ja on muutenkin elokuu, niin tulee hyvät säät? Toisaalta hassua ajatella, että nyt oikeasti on jo elokuu, koulut loppui jo kolme kuukautta sitten, kesä on kohta ohi ja syksy koittaa. Sanon tämän sadannentuhannenmiljoonannen kerran, että ajankulun nopeus oikeasti pelottaa välillä. // Nurtsilta jatkettiin Mustaan Magiaan, joka on siis baari, laivassa. Koko kesä ollaan ajateltu, että mennään sinne, mutta selvittiin jostain syystä vasta nyt. Tosi viihtyisä mun mielestä, vaikka oltiinkin vain sisätilassa, kun ulkona alkoi olla jo aika vilu, ettei kannellekkaan kärsinyt mennä. // Maailman laadukkain kuva Magian vessasta. // Mielettömät sataman hämärät maisemat Magian ikkunasta, vau.

Palaillaan!

2 comments:

  1. Mä oon sit seuraava tatuointijonossa! Tai ootetaan eka et sulatan 10kg!

    ReplyDelete