30 July 2015

Page, Jones, Bonham, Plant

kuvia luurista18
Kävin kolmisen viikkoa sitten vihdoin ja viimein varaamassa tatuointiajan Body Ctrlistä, missä tuo Petterikin on siis oppimassa. Muutama vaihtoehto ekalle tatskalle oli, mutta päädyin sitten näihin Led Zeppelinin symboleihin, jotka siis kuvastavat bändin jäseniä. Se oli varmaa, että tatuointi on suht yksinkertainen, sillä se sopi parhaiten budjettiin.

Petteri sitten piirsi mulle nuo symbolit ja menin kuvan kanssa liikkeeseen. Käytännössähän Petterikin olisi voinut tuon tehdä mulle, tosin vasta pitemmän ajan päästä, ja koska halusin tatuoinnin "heti", niin meneteltiin näin. Mulle ei ole väliä onko tatuoinnilla jokin merkitys vai ei, mutta no, Led Zeppelin on Led Zeppelin ja se on ensimmäisiä raskaamman musiikin bändejä, joita olen kuunnellut jo tosi pitkään (pienestä pitäen koska vanhemmat.... he). Joten olkoon se sitten se "merkitys".

Viime perjantaina oli sitten totuuden hetki. Tatuoinnin teko kesti noin tunnin, eli se oli kyllä suhteellisen nopea homma. Musta tää on ihan älyttömän siisti ja ennen kaikkea todella hyvin tehty! Tykkään ihan mielettömästi. Jopa äiti, joka ei ole koskaan oikein ollut tatuointien ottamisen kannalla, sanoi että tää on tosi hieno no kuitenkin siksi, että tämä on aika neutraali ja koska edelleen Led Zeppelin.

6 comments:

  1. Onpa muuten tyylikäs tatuointi, cool!

    ReplyDelete
  2. Onpa ihana tatuointi! Todella siistit linjat, aijaij. Mun mutsi ei oikein tykkaa tatuoinneista myoskaan, mutta kun otin niskaani yhden, niin kommentti oli "onhan tuo kaunis... mutta ala vain lisaa ota" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! Olen täysin samaa mieltä :) Hah, jotenkin tyypillinen kommentti äidin suusta... :--DD

      Delete