7 December 2013

hojo hojo

Viikko meni hurjan kivasti yksinäisyydessä ukin ja mummon kämpässä heidän ollessa lomalla, vaikka välillä meinasi olla pirun tylsää. Onneksi uutukainen ystäväni Ella kävi minua viihdyttämässä.
kolllllaa
Olen taas aivan yllättynyn siitä, miten nopeasti toiseen ihmiseen voikaan tutustua, kun natsaa oikein kunnolla. Me oltiin samalla yläasteella, muttei koskaan missään tekemisissä. Vähän aikaa sitten Ella teki aloitteen, laittoi mulle facebookissa viestiä ja ilmoitti haluavansa tutustua. No sehän kävi minulle paremmin kuin hyvin, koska olin itse monesti miettinyt samaa (oltiin siis sitä ennen luettu toistemme blogeja). Rehellisesti sanoen meinasin tippua tuolilta sillä hetkellä ja menin heti ensimmäisenä hihkuttamaan asiasta siskolleni, hehheh.
Tallennetut kuvat5
Epämääräisen edustava kuva + itsenäisyyspäivän mätöt kera siskon, koska Atlantis - kadonnut kaupunki.

Musta oikeestaan tuntuu, että me oltais tunnettu jo tosi kauan. Me tykätään hirveen monista ja samoista asioista, molempien ideat ja ajatukset ovat vähintään yhtä outoja siis ei minun mielestä, ehkä jonkun muun. Ellalle on ihmeellisen helppo puhua häpeilemättä sanojaan ja ajatuksiaan. Missä olit nämä vuodet?

Varmaankin kuihdun sitten, kun asun oikeasti yksin. Söin säälittävän vähän, koska en osaa laittaa ruokaa. Nukkumaanmenokin oli hitusen pelottavaa.

Onneksi maanantaina on vain palautuspäivä.

4 comments:

  1. ihanaa että oot löytäny ihanan ystäväisen!::) btw onkos tessal viel blogia?

    ReplyDelete
  2. Heh, Finlandiasta tulikin mieleen että miksi ihmeessä kansallislaulumme onkin Maamme eikä esimerkiksi Finlandia-hymni? Omasta mielestäni paljon kauniimpi ja osuvampi. http://www.youtube.com/watch?v=R3JJ0vdLN-U
    Oikeastaan en kait hirveästi välitä. En koe olevani mitenkään isänmaallinen. Maanantaina vaan 2 tuntia äikkää. Jospa sitä nyt vihdoin ja viimein 2 vuotta myöhässä pääsisi ylioppilaaksi.

    Itsellä on syömisen suhteen päinvastainen ongelma. Osaan laittaa ruokaa mutta lääkitys vie vähätkin ruokahalut. Söin eilen kipon riisipuuroa ja tänään olen elänyt pelkällä kevytmaidolla.
    t: tiedät kyllä ketä

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan? oon itseasiassa monesti miettinyt samaa mutta oikeestaan yks hailee minullekin.

      kyllä minäki periaatteessa osaan jottain kokata, mutta sitten iskee laiskuus ja kun on pitkään syömättä tai muuten vaan vähällä ruualla mennyt niin ei oikeastaan edes ole nälkä. tai ehkä on muttei tee mieli mitään. en tiie.

      Delete