17 June 2013

Rippijuhlaa sun muuta

Tallennetut kuvatLomogram_2013-06-16_07-08-36-PM
Kävästiin tuossa Oulussa kirkossa ja syömässä kakkua. Ah, niin ihanat rippijuhlat oli siis kyseessä. Nautin vain herkuista, tietenkin hyvästä säästä ja kotimatkasta, mikä oli aika hauska. En oikein muista, millon olisin viimeks räkättänyt sillä tavalla porukoiden, varsinkaan isän läsnäollessa. Meillä on nykyään paljon paremmat välit, varsinkin kun isä on joutunut olemaan mun tukena tässä viime aikoina, kuten tietty äitikin. Se on tosi hyvä juttu ja muutenkin on paljon rennompaa.

Turhauttaa tämä tekemättömyys ja "liikkumattomuus", kun minnekkään ei pääse. Tiedättekö sen tunteen, kun päässä ei tunnu liikkuvan lainkaan mielikuvitusta? Musta tuntuu ja on tuntunu oikeastaan jo kauan tältä. Korvien välissä vilisee ajatuksia ja välähdyksiä siitä, miten ihana tämä kesäloma voisi olla ja mitä kaikkee niin kivaa vois tehä, mutta sitten karu todellisuus iskee vasten kasvoja ja tajuaa, ettei oikeastaan voi tehdä juuri sitä, mitä ehkä haluaisi. Ei ole rahaa, ei ole valtuuksia lähteä noin vain, ei ole välttämättä lupaa lähteä minnekkään kovin kauas. Tää vaivaa mua oikeesti joka kesä..

Mutta on mulla pari plääniä, joita tosin ei ole vielä lyöty lukkoon!

4 comments:

  1. ehana sinä, ehana minä ja ehana tatu;)

    ReplyDelete
  2. herranjestas mä mietin et kenen blogiin mä tulinkaan! :-D oot vaihtanu ton blogin nimen ja sit oot vielä muuttunu noin paljo :o tai siis mun mielestä :-D näytät tosi nätiltä!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah:--D no emmä kyl omasta mielestä oo muuttunu... =D mutta kiitos kiitos!

      Delete